christinme

Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

God will a way

Av Louise Ulander - 9 juni 2015 12:28

Jag låg i sängen en kväll och hade riktigt jobbig ångest. Jag hade nyfunnit Gud men var fortfarande sjuk i anorexi. Jag tog min mobil, gick in på YouTube och sökte på “Christian songs”. Då kom Don Moens låt God will make a way upp. Jag lyssnade på den och den låten lugnade mig den kvällen. Det blev en av mina absoluta favoritlåtar och jag lyssnade på den väldigt ofta då texten fick mig att känna hopp, gjorde mig lugn och gav mig styrka för att fortsätta kämpa.
Jag ljuger inte om jag säger att den här låten har räddat mitt liv.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Ulander - 15 januari 2017 09:54

Något jag inte berättat för er är att jag valde att lämna Gud för ett tag sedan. Detta beslut tog jag för att jag kände mig så övergiven av honom. Jag var på ett bönemöte på kyrkan och bad på mina bara knän och med tårar rinnandes ner för mina kinder...

Av Louise Ulander - 22 september 2016 23:59


Ikväll for jag i vanlig ordning på mitt bibelstudium i Equmeniakyrkan som vi har på torsdagar här i Skellefteå. Vi skulle läsa det fjärde och sista kapitlet i Filipperbrevet. Det blev många härliga diskussioner under läsandets gång. När jag läste hög...

Av Louise Ulander - 26 juni 2016 22:39


     Ni som känt mig länge och stått mig nära vet att jag har haft det riktigt tufft. Jag har kämpat mot djupa depressioner där jag varit självmordsbenägen, självskadebeteende, anorexia, hetsätning, social fobi och panikångest. Det var hösten 201...

Av Louise Ulander - 11 december 2015 00:10


Det här problemet har funnits ända sedan tidernas begynnelse. När Adam och Eva konfronterades med sin synd i Edens lustgård skyllde de på varandra, på Gud och på djävulen. Den här oviljan att ta personligt ansvar, och istället försöka skylla på någo...

Av Louise Ulander - 29 juli 2015 21:00


Jag har länge velat prata om ämnet HBTQ, men jag har haft en rädsla inom mig som hindrat mig från att våga göra det. Jag har varit rädd för att förlora vänner, att folk kommer döma mig och börja sprida rykten, att jag kommer klassas som en falsk männ...

Presentation


Louise heter jag och är en 19 årig kristen brud.
Här kommer jag skriva om hur det är att leva som kristen i ett icke-kristet samhälle, min tro och min syn på diverse etiska- och samhällsfrågor!
Hoppas du gillar det du läser.
Välkommen! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards