christinme

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Louise Ulander - 7 juni 2015 19:22

Haloj på er! Jag skapade den här bloggen för ett tag sedan då jag ville ha ett ställe att skriva på om min tro, åsikter och sådant som jag funderar på kring detta. Jag kommer förmodligen inte uppdatera så jätteofta, utan jag kommer skriva när JAG känner för det och har något att skriva om. Men vem är då jag som driver den här bloggen?

Jag är en nyfyllda nittonårig brud som fann Jesus i februari för två år sedan. När jag mötte honom förvandlades mitt liv totalt. Mitt liv har verkligen varit en kamp mellan liv och död då jag har lidit av psykisk ohälsa. Jag har även varit ganska aktiv inom sportens värld då jag hållit på med allt från dans och brottning till gokart, fotboll och innebandy. Min allra högsta dröm är att få följa Jesus och hjälpa andra människor som är i svåra situationer och att få sprida evangeliet. Jag kommer berätta mer om mig själv och det Gud har gjort i mitt liv i ett annat inlägg då jag har mer tid. Ha det grymt så länge såhörs vi vid ett annat tillfälle! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Louise heter jag och är en 19 årig kristen brud.
Här kommer jag skriva om hur det är att leva som kristen i ett icke-kristet samhälle, min tro och min syn på diverse etiska- och samhällsfrågor!
Hoppas du gillar det du läser.
Välkommen! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards